Bezoekadres & Correspondentie

Kerkstraat 88
6006 KR WEERT
Postbus 365
6000 AJ WEERT

Onze openingstijden op werkdagen zijn::
10.00 tot 12.30 uur en van
13.00 tot 17.00 uur.
Eventueel kunt u met ons ook een afspraak buiten kantoortijden maken.

Carnavalsmaandag en dinsdag zijn wij gesloten.

Telefoon Algemeen: 0495-537342
Telefoon Schade: 0495-535353
E-mail Algemeen: info@gevenweert.nl
E-mail Schade: schade@gevenweert.nl

IBAN: NL93 ABNA 0616 9735 94
K.v.K. Roermond: 13017144
AFM:  12004316

Geven Assurantiën en Hypotheken BV te Weert; voor al uw verzekeringen en uw hypotheek: maatwerk dat bij uw situatie past

Door onze onafhankelijkheid hebben wij enorm veel keuzes en hebben wij voor elke situatie een passende verzekering en/of hypotheek.

Wij zullen eerst een goede inventarisatie uitvoeren om uw wensen c.q. behoeften in kaart te brengen. Hierbij zijn wij afhankelijk van de informatie die u ons verstrekt. Hoe completer ons beeld van u, hoe beter het advies aansluit op uw wensen.

Vervolgens is er de markt met vele aanbieders van financiële producten en diensten. Vaak hebben deze aanbieders tientallen verschillende productvarianten. Wij hebben een selectie gemaakt van gerenommeerde maatschappijen en geldverstrekkers, op basis van een aantal criteria. Hierbij wordt gekeken naar o.a. de hoogte van de premie, de kwaliteit van de voorwaarden en de houding van de maatschappij ingeval er een uitkering moet worden gedaan.
Op verzoek geven wij u een overzicht van de door ons geselecteerde aanbieders. Ingeval wij binnen onze selectie geen passend aanbod vinden, dan informeren wij u hierover en zullen wij verder in de markt naar een passend aanbod zoeken.

Gedurende de looptijd van uw verzekeringen en/of hypotheek, verzorgen wij vele administratieve handelingen voor u. En bij wijzigingen in uw situatie wordt uw hypotheek en/of verzekeringen hierop aangepast zodat deze altijd aansluiten bij uw persoonlijke situatie.

Onze dienstverlening houdt dus niet op na het afsluiten van een verzekering of hypotheek. Wij gaan voor een levenslange en duurzame relatie met onze klant.

Schade, wat nu?

Mocht er een keer schade zijn, geen nood. Neemt u dan contact op met ons en onze deskundige medewerkers nemen u alle zorg uit handen.
Voor een groot aantal schades zijn wij bevoegd om deze in eigen beheer af te wikkelen. Is dit in uw situatie niet mogelijk, dan nemen wij de schademelding op met de betrokken maatschappij en zorgen vervolgens voor een correcte afwikkeling. Voor u dus geen rompslomp.

Dienstverleningsdocumenten

In onze dienstverleningsdocumenten die u hier onder kunt downloaden, treft u onze algemene gegevens aan en uitgebreide informatie over onze dienstverlening.

Klachtenregeling

Vanzelfsprekend vinden wij een goede relatie met onze klant belangrijk. Het kan echter gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten, zodat we er iets aan kunnen doen. Onze klachtenprocedure kunt u hier downloaden.

Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Dit is een onafhankelijk loket voor het beslechten van geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners.

Typ uw zoektermen in. Druk op enter om te zoeken